Italian eyewear manufacturer Marcolin has entered into a multi-year licensing agreement with American retailer Abercrombie & Fitch to produce and distribute eyeglasses and sunglasses under the Abercrombie, abercrombie Kids, and Hollister brands. This exclusive partnership will see the launch of spring and summer collections in early 2025, available globally through select retail locations.
Marcolin’s CEO, Fabrizio Curci, stated that this collaboration aligns with the company’s long-term strategy to expand its presence in the lifestyle market, particularly among younger demographics.
На сайте используются Cookie потому, что редакция, между прочим, не дура, и всё сама понимает. И ещё на этом сайт есть Яндекс0метрика. Сайт для лиц старее 18 лет. Если что-то не устраивает — валите за периметр. Чтобы остаться на сайте, необходимо ПРОЧИТАТЬ ЭТО и согласиться. Ни чо из опубликованного на данном сайте не может быть расценено, воспринято, посчитано, и всякое такое подобное, как инструкция или типа там руководство к действию. Все совпадения случайны, все ситуации выдуманы. Мнение посетителей редакции ваще ни разу не интересно. По вопросам рекламы стучитесь в «аську».